کد خبر: ۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
محمدجواد ظریف که تا چند وقت پیش آنقدر به وین رفت و در آنجا ماند تا توافق هسته ای را امضا کرد و کاسبان دلواپس را ناامید کرد، دوباره راه افتاده : دور دوم سفر های منطقه ای ظریف با سفر به لبنان آغاز شد، ظریف هفته آینده به مسکو می رود، ظریف به زودی به هند می رود، سفر ظریف به ترکیه به تعویق افتاد  و.... افراد مختلف در واکنش به این سفرها چه می گویند و آنها را چطور تحلیل می کنند؟
-حمید رسایی: ...ولی فنلاند یه چیز دیگه است!
-صداو سیما : این سفرها چندان اهمیتی ندارد. در بخش های مختلف خبری فیلم سفرهای سعید جلیلی و دیدارهای او با کاترین اشتون را به مناسبت سومین سالگرد آن دیدارها پخش می کنیم.
-محمود خاوری مدیرعامل محترم بانک ملی دوره احمدی نژاد از کانادا : سفر خیلی چیز خوبی نیست مگر اینکه آدم مجبور باشه بره و دیگه برنگرده. واقعا من منظور ظریف را از این همه سفر درک نمی کنم! دوره آقای احمدی نژاد واقعا سفرها هدفدار بود. واقعا چی سر ایران آمده است؟!
-یک نماینده متخصص در زمینه «ام . پی . تی »: من حتما در مجلس درباره این سفرها یکصد و هجده تذکر به وزیر خارجه خواهم داد و دویست و نود و چهار سوال آماده کرده ام که همه را از او خواهم پرسید و از جواب او هم به هیچ وجه قانع نخواهم شد. وزیر راه را هم به علت مسئولیت مستقیم در زمینه تامین هواپیماهای این سفرها استیضاح خواهیم کرد!
-معجزه هزاره سوم، صاحب هاله محترم نور، برادر محمود احمدی نژاد: این سفرها که ارزشی نداره؛ هر وقت توانست به ونزوئلا سفر کند و با مادر هوگو چاوز ملاقات کند، آن وقت هنر کرده!
-منوچهر متکی وزیر امور خارجه دوران احمدی نژاد: هرجا میری برو، فقط «سنگال» نرو که ممکنه توی هواپیما برکنار بشی! دوره ما که این جوری بود!
-مردم (البته با عرض پوزش از یکی از نمایندگان محترم) : آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست – هر کجا هست خدایا به سلامت دارش!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار